POLICE narodziła się we Włoszech w 1983 roku z intuicji wymyślonej przez De Rigo, jedną z wiodących na świecie grup w produkcji i dystrybucji okularów najwyższej jakości. Są lata osiemdziesiąte i wszystko określa, kim jesteś: muzyka, styl i nastawienie – od tego, czego słuchasz, po to, co nosisz – dotyczy to również okularów. Praktyczność już nie wystarcza, ludzie oczekują więcej i szukają śmiałości, stylu i charakteru. Chcą nosić okulary, które ich reprezentują, a POLICE jest gotowy im dogodzić. Jest marką zdolną wyczuć i zaspokoić potrzebę wyrażania siebie poprzez własny styl. Jako nowicjusz na scenie POLICE wyróżnia się na rynku kultowym stylem, reprezentującym wszystko, co ludzie chcą nosić: wolność, śmiałość i dużą osobowość.

Marka bez etykiet, konwencji i hamulców, skierowana do prawdziwych i autentycznych osób, które nieustannie odmawiają przestrzegania zasad. Jest to włoska marka o otwartym charakterze i ewidentnie międzynarodowym powołaniu, gotowa od samego początku zająć pozycję w średnim segmencie rynku. Zainspirowany autentycznymi i odważnymi osobowościami, uliczny styl POLICE z łatwością zdobywa uznanie na całym świecie, urzekając – z niezwykłą naturalnością – nawet najmłodszych: wolnych, autentycznych, przedsiębiorczych, buntowniczych, ale także emocjonalnych duchów. Zawsze w ciągłym poszukiwaniu siebie.

W ciągu swojej historii POLICE zawsze wiedziało, jak wymyślać się na nowo jako nowa ikona „społeczeństwa”, wprowadzając przyciągające wzrok detale i wariacje tematyczne w każdym mijającym sezonie: na przykład niebieskie lustrzane soczewki – wprowadzone na rynek w Lata dziewięćdziesiąte – od razu stały się światowym trendem, czyli logo z orłem, symbolem wolności, reinterpretowanym przez lata, ale zawsze reprezentującym wyjątkowego ducha marki. Przy tak silnej i rozpoznawalnej tożsamości, dlaczego poprzestać na okularach? Od 1997 roku POLICE przekształciła swój styl w styl życia, otwierając drzwi do nowych, wcześniej niezbadanych sektorów, z jednym wyróżniającym się spośród innych: zapachami. Odwaga marki przełożyła się na jej pierwszy zapach dla mężczyzn i kobiet, sukces, który doprowadził do eksperymentów i wielu różnych kolaboracji: zegarków (2003), biżuterii (2005), drobnej galanterii skórzanej (2011) i odzieży.

POLICE podąża za trendami, ale idzie dalej, aby potwierdzić swoją osobowość, pozostawiając swój ślad na przestrzeni lat, także dzięki kampaniom reklamowym z udziałem ambasadorów wysokiego kalibru i partnerstwu z wiodącymi światowymi firmami produkcyjnymi. Gwiazdy ze świata kina i sportu, w tym Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas, Neymar Jr i Lewis Hamilton, użyczyły swoich twarzy i współpracowały z POLICE, interpretując i oddając głos wartościom, stylowi i wizji marki . POLICE współpracowało także przy wielu filmach akcji, takich jak Batman vs Superman: Dawn of Justice, Justice League, Men In Black: International i The Batman. Historie kultowych superbohaterów, dla których powstały kolekcje limitowane.

Dziś POLICE eksportuje swoją koncepcję stylu i śmiałości do 100 krajów na całym świecie, tworząc dedykowane kolekcje, które mówią językiem społeczności, gdziekolwiek się znajdują. Od Azji po Europę, od Ameryki Środkowej po Afrykę.