Gwarancja Paris Optique – Okulary przeciwsłoneczne

Okulary przeciwsłoneczne, to w obecnych czasach bardzo ważny element naszego codziennego wyposażenia.
Czy w lecie, czy w zimie, czy w lesie, nad wodą czy na szlaku lub stoku narciarskim, zawsze warto mieć je pod ręką ( albo na nosie ;) )

CZY WIEDZIAŁEŚ ŻE? 
Słońce emituje trzy rodzaje szkodliwego promieniowania; UVA, UVB oraz UVC, jednak do naszych oczu, dzięki ochronie jaką jest atmosfera ziemska , dociera tylko promieniowanie UVA i UVB ( łącznie pasmo 280-380 nm. długości fal). Dobre okulary przeciwsłoneczne powinny spełniać poniższe zadania: - chronić Twój wzrok przed szkodliwym dla oczu promieniowaniem UVA i UVB - redukować odblaski i wyostrzać kontrast kolorów (jeśli posiadają polaryzacją)

Aby Twoje okulary służyły Ci przez długi czas, unikaj ekspozycji na wysokie temperatury w upalne dni np. podczas pozostawienia okularów na desce rozdzielczej samochodu. Kiedy nie korzystasz ze swoich okularów, staraj się przechowywać je w dołączonym futerale i trzymaj w zacienionym miejscu, bez dostępu do wilgoci. Okulary przeciwsłoneczne nie lubią też słonej wody, która może spowodować zniszczenie soczewek, przez co nie będą w pełni chroniły Twoich oczu przed szkodliwym promieniowaniem UVA oraz UVB.

Jeśli zajdzie potrzeba i będziesz chciał umyć swoje okulary, zrób to pod bieżącą, letnią wodą z dodatkiem szarego mydła lub niekwaśnego płynu do mycia naczyń (bez dodatku octu i cytryny), po umyciu osusz okulary ściereczką, dołączoną do Twoich okularów. W ofercie posiadamy mamy też dedykowany płyn do czyszczenia soczewek okularowych (zarówno przeciwsłonecznych jak i korekcyjnych) , który zapobiega nadmiernemu parowaniu w zimne dni.

Pamiętaj – niektóre z okularów przeciwsłonecznych, takie jak tzw. „lustrzanki” są niezwykle podatne na zarysowania oraz narażone na uszkodzenia kolorowej powłoki Twoich soczewek. Obchodź się z nimi ze szczególną troską i dbałością.

Roczna gwarancja na okulary słoneczne obejmuje wady produkcyjne oraz wady ukryte materiału.

Noski - jeśli Twoja oprawa je posiada, podlegają one dwumiesięcznej gwarancji od momentu zakupu. Po tym czasie, jeśli zajdzie taka potrzeba, wymienimy je za drobną opłatą w salonie. Potrwa to kilka minut, Ty ponownie będziesz mógł się cieszyć swoimi okularami.

Gwarancja Paris Optique – OPTYKA

Twoje nowe okulary wyposażone zostały w markowe soczewki korekcyjne, które zapewniają komfortową jakość widzenia oraz właściwą ochronę i korekcję wzroku.

Oprawa okularowa objęta jest roczną gwarancją od momentu zakupu. Gdyby działo się coś niepokojącego, przynieś do nas swoje okulary. Nasi eksperci ocenią co możemy dla Ciebie zrobić i damy Ci odpowiedź do dwóch tygodni (14 dni ) od momentu złożenia reklamacji. Gwarancją objęte są wady produkcyjne oraz wady ukryte materiału.

Soczewki korekcyjne również podlegają gwarancji – obejmuje ona powłoki oraz materiał, z którego zrobione są Twoje soczewki. Gwarancji nie podlega zmiana korekcji wady wzroku. Okres gwarancji, wynosi 1 rok a w przypadku powłoki Hoya BlueControl gwarancja jest trzyletnia. Gdy zauważysz, że dzieje się coś niepokojącego z Twoimi okularami skontaktuj się z naszym salonem, w którym odebrałeś zamówienie.

Noski - jeśli Twoja oprawa je posiada podlegają one dwumiesięcznej gwarancji od momentu zakupu. Po tym czasie, jeśli zajdzie taka potrzeba, wymienimy je za drobną opłatą w salonie. Potrwa to kilka minut, Ty ponownie będziesz mógł się cieszyć swoimi okularami.

Uszkodzenia mechaniczne - Jeśli Twoje okulary ulegną uszkodzeniu, zniszczeniu, odkształceniu, porysowaniu, nie martw się – nasza pracownia i grono ekspertów jest do Twojej dyspozycji. Wymienimy zausznik, front, przełożymy soczewki do nowej oprawy, zrobimy dla Ciebie nowe soczewki okularowe – wszystko to po zaakceptowaniu przez Ciebie ewentualnych kosztów. O możliwości odebrania naprawionych okularów powiadomimy Cię w osobnej wiadomości.

Opóźnienie w realizacji zamówienia – Przewidywany termin realizacji zamówienia okularów, podajemy w momencie złożenia zamówienia przez Ciebie w salonie (przewidywany termin odbioru Twojego zamówienia, odnajdziesz również na potwierdzeniu złożenia zamówienia – w górnym prawym rogu) Pomimo największych starań, niestety nie zawsze jesteśmy w stanie dotrzymać planowanego terminu odbioru zamówienia. Gdyby zdarzyło się, że z przyczyn niezależnych od nas nie będziemy w stanie przygotować Twoich okularów do odbioru w przewidywanym terminie, dostaniesz od nas wiadomość z informacją o przesunięciu odbioru zamówienia, w razie niedogodności związanych ze zmianą terminu odbioru Twojego zamówienia, w ciągu 7 dni roboczych dostarczymy na podany przez Ciebie adres e-mailowy, bon o wartości 1% (całego zamówienia) za każdy kolejny dzień opóźnienia. Termin ważności bonu wynosi 60 dni. Bon nie jest imienny, może zostać przekazany innej osobie na złożenia zamówienia w sieci salonów Paris Optique. Jeżeli zmiana terminu odbioru Twoich okularów, powoduje problem logistyczny w odbiorze zamówienia w salonie zaproponujemy Ci, wysyłkę Twoich gotowych okularów (bez ponoszenia przez Ciebie dodatkowych kosztów związanych z wysyłką) na podany przez Ciebie, dowolny adres na terenie UE. Szczegóły wysyłki, możesz omówić z doradcą klienta w swoim salonie Paris Optique.